četvrtak, 25. rujna 2014.

New work in progress

So, after release EU 1.5.2.04 .... I started with work for next release...mostlly will this work in UK , some in other parts of EU ...so ,be patient and you'll see more than you can ... hehehe...

Now , new pictures for next release .....











Broj komentara: 9:

  1. Please Could You Add Like Leicester, Worcester And Other Cities :). Excellent Map By The Way :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I really dont in this time ... because the biggest problem is in game which dont give us possibility to make some big and good city ...game lag fast ...on other hand I dont know how much please is in there .... but something will be new ...

      Izbriši
  2. Awesome maps Alex they are my favourite maps, if you are working in UK is it possible to add the Dartford Bridge and tunnel corssings on M25 near london ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. can you send me some picture or position from Google maps of both places ? ... please send me on my mail :

      msheavyalex@gmail.com

      Izbriši
  3. Nice,very nice!
    Komaj čakam naslednji release.
    Lep pozdrav in vse dobro Zdravko

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ah to se boš pa zdaj malo načakal .... hehehe :)

      Izbriši
  4. Pozdravljen Aleš!
    Na SCS forumu sem prebral,da si bolan. Ker ne vem kdaj boš tole utegnil prebrati ti želim čimprejšnje okrevanje - če si se pa že pozdravil pa še toliko boljše.
    Kar se tiče nove verzije mape,dosedaj nisem zasledil še niti ene vrstice v "gamelog"-u. Ne "warninga" niti "error"-ja.Super.
    Nikakor pa se ne morem znebiti občutka,da se mapa težko nalaga. Namreč pre verziji 1.5.2.03 mi je igra tekla brezhibno gladko.Nobenih zastojev ali preskakovanj slike. Pri verziji 1.5.2.04 ,ki sem jo namestil včeraj pa se mi dogaja to,da slika vsake toliko časa za delček sekunde zastane (kot bi slika na nek način za hipec zastala in nato skočila naprej). Prav tako se mi dogaja,da ko pridem mesto
    (še posebej izrazito v tistih,ki si jih dodal ti),da mi slika začne upočasnjevati oziroma preskakovati (ne vem kako bi se pravilno izrazil). Moje osebno mnenje je,da se dogajajo izraziti
    FPS padci - ampak toje samo moje amatersko mnenje,ti pa si bolj strokovnjak.
    Upam,da ne boš hud,ker sem napisal,kaj sem opazil,ampak verzija 1.5.2.03 je tekla - oziroma teče veliko lepše in bolj gladko.
    Samo v vednost,mogoče bo kaj pomagalo.
    Lep pozdrav in vse dobro Zdravko

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne vem, meni laufa dobro .... na nekaterih mestih imam "laging" ...malo šteka, ampak to je zaradi igre, ker jo Virtualna memorija drma in gre v rdeče, mulci pa nočejo narediti igro za 64 bit verzijo, da imamo neomejeno memorijo za igro ...

      drugače pa imam jaz na svojem PC instaliran program Advance system care in on ima opcijo, da si lahko izklopim vse možne programe, da mi igre delajo veliko boljše, ker PC potem to ne gleda ;)

      Izbriši
  5. P.S.
    Zaenkrat sem dal nazaj noter ker v 1.5.2.03,ker teče veliko lepše.
    Še enkrat lep pozdrav in vse dobro Zdravko

    OdgovoriIzbriši

Mail

Follow by Email