utorak, 17. veljače 2015.

New in UK







3 komentara:

  1. Pozdravljen Aleš!
    Oglašam se ti, da te pozdravim in da kot vselej pohvalim tvoje delo. Pri zadnji verziji tvoje mape zaenkrat nisem našel nič posebnega razen enega konstantno ponavljajočega se errorja.
    Ker ne morem prieti slike gameloga ti spodaj navajam dotično vrstico, tako kot je izpisana v mojem gamelogu.
    Lep pozdrav in vse dobro Zdravko
    Vrstica z errorjem: 00:00:15:352 : Map link conflict for
    0x356C438A3C00197, two items are probably using the same prefab

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hello .... hvala ....Zdravko, ja to sem končno našel po dolgem,dolgem času ... v enem Poljskem mestu sem uporabil dve isti zgradbi za dve različni firmi in glupa igra to ne more prebaviti ... hehehe ...z druge strani pa mi ni hotlo pokazati kje je napaka .... na koncu sem le prišel do ideje, kako "nadigrati" igro in program in ga zmutiti, da mi le pokaže kje je ta napaka ... in uspelo je, pa sem popravil ... tako da v tej novi verziji EU 1.7.1 bo že zrihtano ! lp

      Izbriši
    2. Ok! Hvala za informacijo in "KEEP UP THE GOOD WORK. še nadalje.
      Lep pozdrav in vse dobro Zdravko

      Izbriši

Mail

Follow by Email